Month: April 2018

7 sposobów jak pomyślnego użytkownika, jak myfitnesspal

Posted on Updated on

7 sposobów jak pomyślnego użytkownika, jak myfitnesspal Wiemy, że większość ludzi zaczyna korzystać z myfitnesspal, aby schudnąć. Czy was dołączył, aby pomóc Ci znaleźć rozwiązanie, czuć się lepiej w swoim codziennym życiu lub wejść w ulubiony strój, możemy zauważyć pewne prawidłowości, które mogą pomóc ci w twojej podróży odchudzania.

Zrobiliśmy głębokie zanurzenie w rejestracji danych dokumentu niesamowitych modeli z naszych najbardziej udanych użytkowników. Utożsamialiśmy “wybrani użytkownicy”, jak ci, którzy postawił cele utrata masy ciała i otrzymał za 5% od osiągnięcia tego celu. Następnie porównaliśmy wnioski o tych użytkownikach, z tymi od pozostałej części bazy danych.*

Dla przeważającej części użytkowników patrzeliśmy miał podobny podział pod względem kalorii. Mają bardzo podobne cele kalorii, i są one ustalone porównywalny procent tłuszczu, węglowodanów, cukru i białka. Tutaj one się różniły:

1. JEDLI WIĘCEJ BŁONNIKA

Wybrani użytkownicy zjadł aż o 29% więcej błonnika, średnio zużywa średnio 13,5 gramów na dobę vs 10,5 gram dla innych użytkowników.

Nawet nasi wybrani użytkownicy mają pokój dla ulepszenia na tym froncie: nie jedzą codziennie zalecana ilość 25 gramów dla kobiet i 38 g dla mężczyzn. Badania wykazały, że tylko nacisk na zwiększenie spożycia błonnika może mieć ogromny wpływ na twoje zdrowie. Nic dziwnego, że wysokie spożycie błonnika prowadzi do udanych wyników.

Zalecenie dietetyka: jeśli zdecydujesz się zrobić jedną rzecz w tym roku, spełnienia codziennych zaleceń włókna. Zacznij od uczenia się, jak plama 30 gramów błonnika.

2. JEDLI WIĘCEJ KASZY

Na ten temat, wybrani użytkownicy zjadł 17% więcej zbóż. W sumie spożycie zbóż spadły o 20% w 2016 roku, pomimo licznych dowodów na to, że miskę płatków może być świetny sposób, aby rozpocząć dzień. W rzeczywistości, ludzie jedli znacznie mniej ziarna (18.7%), mniej chleba (-9.6%), zboża (-20%) i makarony (-12.75%), w 2016 roku w porównaniu z 2015. Dane te są zgodne z dietetyczne trendy, które podkreślają zdrowe tłuszcze i przyczynić się do zmniejszenia spożycia węglowodanów. Wybrani użytkownicy, jednak złamał tę tendencję. Dołącz do nich, poprzez właściwy wybór zbóż.

3. JEDLI MNIEJ JAJ3. JEDLI MNIEJ JAJ

W ogóle, jaja napełnić talerze coraz więcej użytkowników za rok — 20% skok w spożyciu jaj w ciągu 2016 roku — dość przewidywalny rezultat osób zwraca się do dieta niskowęglowodanowa, które zastępują węglowodanów z białkiem. Nasi wybrani użytkownicy, jednak zjadł 13% mniej jaj niż pozostałe bazy danych.

4. JEDLI MNIEJ MIĘSA

Wybrani użytkownicy również zjadł 11% mniej mięsa, niż inni użytkownicy. Wraz ze wzrostem popularności różnych низкоуглеводных diety, to nas zaskoczyło.

5. JEDLI WIĘCEJ JOGURTU

Jogurt był związany z mniejszym obwodem talii i zmniejszenia masy ciała, masy ciała i tłuszczu, według badań. Jednak użytkownicy zjadł 11% mniej jogurtu w 2016 roku, niż rok wcześniej. Widzieliśmy odwrotną tendencję z sukcesem użytkownikami. Średnio jedli o 11% więcej jogurtu, niż reszta populacji. Są one również jedli 13% więcej grecki jogurt. Dowiedz się więcej o przebiegu jogurt.

6. JEDLI WIĘCEJ MIGDAŁÓW

Wybrani użytkownicy zjadł 10% więcej migdałów, niż pozostałe bazy danych. Chcesz do nich dołączyć? Sprawdź te sposoby mają więcej migdałów. Jedli dużo więcej przydatnych olejów i orzechów w ogóle.

7. JEDLI WIĘCEJ OLIWY Z OLIWEK7. JEDLI WIĘCEJ OLIWY Z OLIWEK

Oliwa z oliwek już od dawna są związane z zdrowej diety, i istnieje wiele badań, które reklamują korzyści dla zdrowia z tego śródziemnomorskiego zasilania. Jednak on przeżył upadek na popularności w ciągu ostatnich kilku lat, upuszczając 12% między 2015-16. Ale wybrani użytkownicy nadal zjadł 10% więcej oliwy z oliwek, niż reszta populacji. Byliśmy zaskoczeni, widząc, że w wielu przypadkach, nawyki udanych użytkowników opór trendy.

*Metodologia: pełna analiza została przeprowadzona na próbce 4,2 mln użytkowników istnieje w USA, z których niedawno były aktywne na aplikację, początkowo podpisał w celu odchudzania i odnotowano co najmniej dwa wymiary, waga w tym, jak myfitnesspal. Porównaliśmy te dane pobrać z około 427,000, które były w granicach 5% od wyznaczonego celu ciężar na ten moment dane zostały wycofane. Porównania spójrzcie na różnice w diecie i ćwiczeń przyzwyczajenia, tymczasem zestaw 427,000 “udanych” użytkowników, w porównaniu z wszystkimi innymi 3,8 mln użytkowników w próbce.