Day: May 9, 2018

Odchudzanie nóg lub brzucha

Posted on Updated on

 Odchudzanie nóg lub brzuchagdy chcemy schudnąć i odchudzanie tylko jednej części ciała Na te daty, to admitamos lub nie, przejadanie się i nadmiar żywności porządku obrad: nugat, obiadów i kolacji, kolacja w wigilię bożego Narodzenia i nowy rok, kieliszki do końca roku… A potem, pierwszy dzień lata, przychodzą żalu i pośpiechu gubić te kilogramy, które zgromadził.I nasze ciało-to tak “śmieszne”, że, jak zwykle, do gromadzenia się nadmiaru tłuszczu na niektórych etapach naszej anatomii, co czyni, że wszystkie nasze wysiłki będą skierowane później w odchudzanie tych stref. Czy można schudnąć, lokalna i odchudzanie tylko jednej części naszego ciała? Promujemy, że nie ma odpowiedzi, ale, jak uzyskać, usunąć taka zlokalizowanego tłuszczu? Nie można stracić tłuszcz, lokalna To jest to, co musimy mieć na uwadze. Stracić tłuszczu z konkretnej części ciała nie jest możliwe, jeśli pójdziemy do domu, a my dołożymy liposukcję. Tym bardziej, że producenci “cudownych” musimy zapewnić, że będziemy skracać talia, biodra, uda i brzuch stracić tłuszcz tylko w tych miejscach, to kłamstwo. Proces utraty tłuszczu, to coś, co globalne, nasze ciało wie, wystarczy mu tylko będzie importować osiągnięcia zgromadzonej energii w postaci tłuszczu, nie zwracając uwagi, jeśli łapie strony internetowej lub innego. To jeszcze nie wszystko: nasze ciało, będzie można złapać tę energię w postaci tłuszczu na całym ciele, jak, jeśli “mass appeal”.

Pierwsze kroki na odchudzanie

Odchudzanie i stracić zbędne kilogramy, które nagromadziły się w ciągu określonego czasu (zazwyczaj zazwyczaj, święta i wakacje, jak w lecie lub na Wielkanoc), istnieje wiele punktów, aby pamiętać, aby nie dać zgrać naszą operację odchudzania: Po pierwsze, musimy zwrócić się do specjalisty. Nic szukać cud dieta, Detox dieta lub zalecenia naszej sąsiadki, po trzecie. Dieta powinna być czymś w pełni skonfigurowany i dostosowany do naszych warunków i stylu życia, więc udać się do dietetyka-lekarz-dietetyk, aby “dostosować” diecie-to pierwszy krok. Wakacje i brak stresu-to dwa kluczowe czynniki czasu stracić na wadze, bo stres zwiększa produkcję kortyzolu i mieć kilka cykli wypoczynku wadliwych doprowadzi do tego, że leptyna i grelina (dwóch hormonów odpowiedzialnych za regulację uczucia głodu i sytości) robiliśmy spożywać więcej żywności potrzebne. Aktywności fizycznej: zaleca się wprowadzania aktywności fizycznej w tym samym czasie jesteśmy na diecie, ponieważ w tym przypadku utraty tłuszczu będą wyglądać, wzmocniona i, ponadto, jedna kompozycja ciała pod wpływem treningu fizycznego. Uciec środowiska obesogénicos, że coś jest trudne i skomplikowane, ponieważ zawsze mamy to zobowiązania społeczne, z rodziną lub przyjaciółmi, w którym jest zdrowe pragną trudne. Dlatego, odwołując się do produktów na grilla, unikać w maksymalnym stopniu tłuszczu (pamiętaj, że nie wszystkie tłuszcze są szkodliwe dla naszego zdrowia) i jeść małe porcje każdego dania, są niektóre opcje, które mamy, aby uniknąć ekscesów. Czy to nie zapytał, dlaczego w pierwszych tygodniach naszej diety, kiedy tracimy na wadze? Odpowiedź jest prosta: w tych pierwszych tygodniach naszego ciała obniżona kalorii losowo (nawet gdy jest to w normie 10-20% całkowitej wartości kalorycznej), i, aż przyzwyczaisz się do tej nowej i konsumpcji, odbędzie się czas, w którym schudnąć szybciej. Ale to nie znaczy, że po upływie tego czasu niech nie tracić na wadze, jeśli nie, że tracimy bardziej leniwe. Ponadto, jeśli uprawiamy sportu, nasze mięśnie również wzrośnie, tak, że część tego “miejsca”, wyzwolonego tłuszczu stracił, będzie zajęty masy mięśniowej.Pierwsze kroki na odchudzanie

A traci ciężar ciała, gdy zaczynasz dietę

Według poświęć czas i idziemy usuwając nadmiar tłuszczu, nasze ciało będzie dostosowując i stopniowo zmniejszając zakres kalorii, w którym możemy pracować. Dla jasności: załóżmy, że zaczynamy naszą dietę odchudzającą dzięki stosowaniu 2000 kalorii, gdy nasze ciała są konieczne, na przykład, 2200 kalorii (to deficyt na poziomie 10% mniej). Przez ostatnich kilka tygodni, nasze ciało będzie znajdować się w punkcie, w którym chcesz, 2000 kalorii dla ich funkcjonowania, dlatego musimy dostosować naszą dietę, aby spożywać mniej tych 2000 kalorii. W ciągu tego czasu, będziemy palić w większości tłuszcze znajdujące się w naszym organizmie (złogi tłuszczu-jest to energia czysta), że najlepszym wskaźnikiem sukcesu naszej diety będzie więcej na zmniejszenie objętości ciała, co w numerito, że możemy ustawić wagę. Ciekawe badanie: Gdzie zbiera się tłuszcz, co mamy do stracenia? W studiu “When somebody loses weight, where does the fat go?” , Ruben Meerman i Andrew Brown twierdził, jak przegląd tego, że tłuszcz, co tracimy, jest uwalniany w postaci dwutlenku węgla głównie poprzez oddech. Stracić dziesięć kilogramów tłuszczu wymaga Wdychanie 29 kilogramów tlenu, a procesy metaboliczne, pełna produkuje do 28 kilogramów dwutlenku węgla i jedenaście kilogramów wody. Tak traci objętość ciała podczas wykonywania ćwiczeń fizycznych Jeśli oprócz śledzić plan diety jest kontrolowana przez specjalistę, wprowadzamy praktykę ćwiczeń w naszej próbuje schudnąć, różnice będą znacznie bardziej na naszą korzyść. Powodem tego jest to, że poprzez włączenie ćwiczeń możemy osiągnąć odtworzenie ciała znacznie lepiej, bo jednocześnie tracimy tłuszcz, tworzymy masy mięśniowej, która “zajmuje” tej przestrzeni, wyzwolonego spalanie tłuszczu.

No i co courre z “tłuszczu zbuntowany”, że tak trudno usunąć?

Jak wszyscy wiecie, jeden kilogram mięśni zajmuje mniej miejsca niż sam tłuszcz, a poza tym potrzebuje lub popyt więcej energii do ich “obsługi”, więc im więcej nasz procent masy mięśniowej, tym mniejsza ilość tłuszczu u nas będzie i więcej energii, spalą nasze mięśnie. To, co nazywamy zwykle jako “tłuszcz buntownik” nie są ani bardziej, ani mniej, że ostatnie rezerwy nadmiar tłuszczu z naszego ciała, i to, co nas będzie kosztować usunąć, bo nasz będzie starał się na wszelkie sposoby, nie uciekać się do nich, aby uzyskać energię potrzebną, aby pozostać aktywnym w naszym dnia na dzień. Po dotarciu do tego punktu, musimy podkreślić ważność nie desmotivarnos jeśli widzimy, że nie powinniśmy stracić ostatni punkt tłuszczu, i wydaje nam się, że jesteśmy w stanie stagnacji. Najważniejsza jest wytrwałość i to, że cały proces jest pod nadzorem specjalisty, bo w tym momencie bardzo często rozpacz ludzi, prowadzą do powtórzenia dieta albo cud-produktów wątpliwej skuteczności (tak, jak mówią w telewizji: sklep, są rzeczy, których nie da się pracować)